هر که مرا دید تو را نفرین کرد....
هر که مرا دید تو را نفرین کرد....
مریمممممم دوستت دارم
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط .sasan19 |

کاشکی من عاشق نبودم، تا اين جوري خراب نشم

 

لحظه به لحظه مث شمع، هی قطره قطره آب نشم

 

اگه من عاشق نبودم، غروب خونه غم نداشت

 

ابر سیاه و بارونش، غصه تو قلبم نمی کاشت

 

اگه دلم اسیر نبود، اين جوري داغون نمیشد

 

از غم دوریت عزیزم، نمی شكست، خون نمیشد

 

اگه من عاشق نبودم، چشم تو زندونی نداشت

 

طفلی دلم با چشم تر، سر روی بالش نمی ذاشت

 

اگه دل عاشقت نبود، غصه پنهونی نداشت

 

منو تو راه زندگی، اين جوري تنها نمی ذاشت ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.